Speechles Wednesday!
Wednesday, April 25, 2012 | 7:42 AM | 0 comments


Hari ini aku teman kakak aku pergi Festival City Mall,
dan telah membeli long cardigan dekat Cotton On, warna orange.
heee, suka sangat, dah lama aku nak cardigan macam nih.
dapat juga akhir nya! XD


Brazil Pointele Cardi
MYR RM69.90


Lepas beli cardigan nih, pergi tengok2 kasut pulak, tapi tak ada yang minat.
So kitorang pergi tengok wayang!!!
Tengok cerita Lockout! Memang best aku cakap!



nih trailer dia! XD


bagi aku cerita nih 1000x lagi best daripada Battleship and Wrath of the Titans.
Serious aku recommend movie nihh XD
Tolong tengok movie nih kat wayang okay, sangat best!
Tengok banyak kali kat wayang pun takpa kalau cerita ni.
Tak rugi langsung!



Labels: , , , ,


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies