Aku suka result aku!
Thursday, April 26, 2012 | 1:08 PM | 2 comments


Akhir nya, walaupun aku tak berdebar, walaupun aku tak teringin pun melihat result aku,
tetap aku check email menunggu keputusan exam ku.
Alhamdulillah, result aku kali nih aku puas hati, 
tiada gagal seperti sem lepas,

Aku amat bersyukur, bersyukur kepada Illahi, 
perkara pertama yang terlintas di fikiran ku adalah

"Syukur Ya Allah, Alhamdulliah"

ini kerana aku tak menyangka langsung result aku memuaskan aku, kerana aku menyangkakan aku akan gagal dalam dua subject.
namun Alhamdulillah aku tak gagal, subject repeat pun aku berjaya mendapat result yang agak bagus bagi ku.

result aku tak gempak mcm korang. okbai.


Labels: , ,


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies