hadiah perkahwinan aku nak
Tuesday, November 15, 2011 | 12:39 AM | 4 comments


disaat aku menulis entry ini, mestilah tengah berangan nak kahwin. hohoho! sebab tuhlah lahir nye entry nih, aku terfikir, ape hadiah perkahwinan yang best tetamu or kawan2 bagi kat aku kalau aku kahwin nanti. jom tengok ape yang aku nak.

-list hadiah kahwin yang aku nak 
  • set pinggan magkuk kaca- hehe, tak payah nak beli dah lepas kahwin kan.
  • televisyen - erkk, ade ke orang nak bagi eh? haha!
  • set cadar tilam - best nihh, aku suke kumpul, cantik2, lagi2 yg ala2 english stylee!
  • rice cooker - sape yang bagi nih memang baik hati!
  • oven - memang best, dapat lah masak cake. 
  • karaoke set - haha, melampau gila mintak bende alah nihh,
  • evening tea set - nak corak ala2 english. hihi
  • cermin besar - buang tebiat agaknye mintak cermin' besar.
  • lukisan besar - boleh lah gantung kat ruang tamu. 
  • dan yang sewaktu dengan nye...
 melebih2 pulak aku nih kannn, haha, tapi tuh semua angan2 jea, korang pulak? ape yang korang nak orang hadiahkan mase majlis korang nanti? eicewahhh! 

my pre-wedding photos!


berangan je lebihhh~

Labels: ,


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies