nak melukis balik!!!
Monday, October 31, 2011 | 5:40 PM | 0 comments



mesti korang tak tahu yang fey nih pandai melukis kan?

hehe, sebab fey dah lama tak melukis, dulu fey rajin taw!!!

siap jual doodles kat game online, so dpt duit game. haha.

tapi tuh semua dulu lahh, sekarang tak dahhh.

tapi sekarang nih rasa mcm nak melukis balik..

so? patut tak fey melukis balik????


LAST ARTWORK



for someone in the online game
the dresses follows her avatar. :p

another artwork according the that person avatar in GAIA ONLINE

kena rajin lukis avatar orang, sebab nak kumpul golddddd.



nih saja jekk, boring2 dulu.


kena lukis monyet sebab errr, dah tak igt.


ok, dah igt kenapa kena lukis monyettt!
sebab kat dlm website tuh ade group2.
dlm group2 tuh fey kena jadi maskot haiwan,
and fey dapat monyet! -___- 


dulu my pen name is LAFORET


nih artwork fey yang paling favourite ^^ 


and this one,
i drew it according to my avatar in gaiaonline ^^
super cuteeeee!
*syok sendiri

hohoho, fey lukis tak lawa. sebab mase tuh fey umur 15 tahun!
time tuh tengah sebokkk PMR.
sekarang fey dah 20 tahun,
dah 5 tahun dah.

okbye! 



XOXO

Labels:


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies