ANGRY BIRD VS DOMO-KUN
Thursday, August 4, 2011 | 10:21 AM | 2 comments

Hye kawan-kawan, hari ini terlintas di fikiran ku mengenai budak-budak zaman sekarang nih yang berlumba2 dok kumpul plushies and accessories ANGRY BIRD n DOMO-KUN.

Okayh, first aku nak tanya korang semua, korang tahu ke APE TUH ANGRY BIRD n DOMO-KUN??? 


Ok, kalau nak tahu, ANGRY BIRD adalah game melastik burung yang sgt popular sekarang nih selalu ade kat iPhone dan yang sewaktu dengan nye, tapi,  kite bukan lastik burung pakai batu tauuu, kita lastik target PAKAI BURUNG. huahuahua. Aku sendiri pun addicted dengan game nih. ;)


DOMO-KUN pula adalah cartoon yang asalnya daripada negara matahari terbit, JEPUN ye. Cartoon DOMO-KUN nih takde bunyik pun, *domo-kun nih bisu rupe nye...pfffft~* cartoon die just tunjuk action2 die dengan rakan-rakan nya saje, tapi personally aku memang suka sangat cartoon DOMO-KUN nih. :)



Tapi kan lain cerita nya budak-budak zaman sekarang nih, dorang dok kumpullahh banyak2 merchandise ANGRY BIRD n DOMO-KUN, but actually, most of them tak main pun game ANGRY BIRD or watched any of DOMO-KUN series. pffft~



Diorang yang kumpul nih just nak menunjuk collection2 dorang, dan ade sesetengah dari mereka yang memberi statement, "well, ini trend maaa". err, even trend pun, harus ke ikut sangat???

Bagi aku, aku just repect orang yang betul2 OTAKU dengan benda2 nih suma, maksud aku yang sebetul2 nya GAMER ANGRY BIRD n DOMO-KUN WATCHER. :)



Labels:


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies