FRIENDS
Thursday, July 21, 2011 | 10:09 AM | 0 comments

Harini aku nak cerita pasal kawan2. Aku ade byk kawan, kalau aku g mna2, mesti aku berteman, tapi tak semua yg rapat, segelintir jea kot. 



Shermyneshadzwa Bahrin a.k.a Caien

Ini kawan aku since kami sekolah menengah lagik,
Mula2 kenal masa form2, time tuh dia selalu pinjam cd anime.
Ingat tak time cd kena rampas? HAHA.
Tapi masa tuh tak rapat lagik.
Kitorang start rapat masa form3.
Even tak sama klass, kitorang selalu melekat.
Kadang2 masa rehat dia nih lah yang aku cari.
Dari dulu dia nih la tempat aku mengadu, sekarang pun sama.
Everything mesti aku share dengan dia.
Sampai sekarang ni dialah satu2 nya BESHTIE aku yang tak pernah lost contact.
Thanks for being my pal, ILYSFFDM<3






Mohd Syahmi Zikri a.k.a Cami

Haaa, dia nih kelakar sikit.
Aku kawan dgn dia since aku form3.
Sbb mase tuh dia kapel dgn kwn aku. Haha
Dia nih minat gilaaaa Kpop, sama mcm aku.
Even perangai dia GILA2 dia selalu tolong aku.
Dia nih tak pernah tak tolong.
Tuh yang bagus nye kat dia nih.
Kadang2 aku dengan CAIEN selalu kenakan dia. Haha
Sorry bhai tapi seronok kenakan kaw. :p
Hope kita akan kawan sampai bila2. J







Siti Nur Fatwa a.k.a Eri

Aku kenal dia masa akhir form3.
Aku ngan dia nih aku tua setahun, tapi aku tak pernah rase tua.
Maybe sebab dia nih terlampau MATURED lebih dari aku. Haha
Dia nih stay Sarawak.
Serious cakap aku tak oernah jumpa dia.
Dia nih payah gila nak contact sebab dah takde FB.
Melalui blog die lah aku dapat lepas rindu kat dia.
 Bulan Ogos ni dia mai PD.
Tak sabar nak jumpa dia.
XOXO. <3




Ilya Akbar a.k.a Yaya

Bestfriend since for EVER weyh!
Kalau tak silap akulah, kitorang kenal sejak darjah 4.
Masa tuh masing2 sengal, al maklumlah, budak2.
Tapi aku suka kawan dengan dia, sebab die sangat KELAKAR!
Tapi sekarang dah jauh, dah tak selalu hang sama2. L
I miss u so much babe.
Hope to see u soon. <3





Noor Fatin Izzati a.k.a Aten/Tenten

Die nih sgt kelakar, HAHA.
Best kawan ngan dia sebab sekepala.
Mula2 tak rapat sebab just classmates ja.
Lama2 jadi rapat sebab selalu pergi PN sama2 study for SPM.
Dia nih kalau GELAK, toksahh dok cakap ahhh.
Semua org akan pandang bila dia gelak.
HAHA.
Tak sabar nak hangout balik mcm dulu2.
Sayang kaw lahh. <3






Nur Shamimi a.k.a Mimie

Ini kami kenal sejak sekolah rendah.
Masa sekolah rendah, nerd, rambut mangkuk.
Selalu disakat oleh aku dan ILYA.
Siapa sangka sekarang dah jadik HOT BABES.
Dia nih kalau cakap memang tak berhenti dahh.
Sekarang lepas sekolah langsung tak terjumpa!
Awww..Miss kaw lahhh babe!
Suatu hari nanti kita lepak ok! <3












Nur Syahira Samsul a.k.a Syeira

Dia nih kecik sgttt comell!
Dulu rambut dia panjang, lurus, CANTIK. J
Tapi dia pi potong pendek. =.=
Hee, rapat dgn dia sama2 dgn ATEN n MIMIE.
Sebab? Sebab selalu belajar sama2.
Jumaat nih nak keluar hang sama2.
Tak sabar sangat rase nye.
Jumpa kat sana ye. <3











Fatin Al Hani a.k.a Atein

Nih roommate aku J
Kami tak lah sekepala sangat.
Tapi kalau ade pape memang aku cerita kat dia.
Dia nih bagi aku macam pakar kaunselling pulak.
Dia pandai dengar masalah aku.
Senang cakap pandai bagi NASIHAT lahhh.
Die nih pun alarm clock aku, takde dia, tak pergi kelas lah aku.
Lepas nih kejut kan aku lagikk yea. Hehe. <3











Lu Kamil a.k.a Lu

Nih roommate aku yg sangat TAIKO.
Haha, kdg aku terpanggil dia KAK LONG.
Buat lawak bagi lahh kat dia, sure tergelak.
Dia nih ak rasa kadang2 mcm mak aku.
Sbb dia suka bebel bilik bersepah.
Lepas tuh suka kemaskan barang2 aku yang berterabur.
Sorry yea KAK LONG, dah menyusahkan.
I’ll change to be a better person. <3







Tengku Nabilla a.k.a Bella / Bell

Sebenar nya kan, kelakar sangat mcm mna aku kwn dgn die.
Mase mula2 kenal, BELLA nih selalu tegur aku,
Nak dijadikan cerita, aku nih jenis yang tak hirau orang sekeliling, suka terperuk dlm bilik.
Sebenarnya aku tak kenal pun dia nihhhhhh!
Terkejut aku dia tegur aku pangil nama aku “FEYRA”.
Pada masa tuh aku tak tahu pun nama dia.
(maybe aku pernah berbual dengan dia, tapi almaklumlah, aku nih pelupa orangnya)
Lepas aku siasat2, rupanya dia sekelas dengan kawan aku.
Dan lebih mengejutkan, bilik dia sebelah depan bilik aku jea.
LEVEL MATE AKU RUPANYA
Then slowly aku start berkawan dengan dia.
Tak sangka boleh rapat macam sekarang. Alhamdullilah.
Semua benda yg aku aku rase nak luahkan kat seseorang, aku luahkan kat dia.
Dia nih PENYABAR sangat orangnya, serius aku rase kagum. J
Bila mid sem break nih, dialah org yg aku paling rindu kot.
Tak sabar rasanya nak balik ke LONDON HEAVEN tuhhh.
BELL, nanti kita lepak BANDAR sama-sama ya.?
Pengakuan berani mati nih BELL.
Jgn marahhh. :p

XOXO <3


Labels:


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies