Social Phobia???
Thursday, April 28, 2011 | 6:07 PM | 1 comments
avoiding the sun

Social phobia is an "Irrational anxiety elicited by exposure to certain types of social or performance situations, also leading to avoidance behavior."

Korang pernah tak menghidap phobia ni??? I think I suffered one. GAH! Sekarang ni aku rase betul2 malas nak keluar dari bilik except cari makan, kalau aku tak cari makan, memang aku tak keluar bilik lahhh nampaknya. =.=

Bukan aku saje2 malas nak keluar bilik, tapi aku ade sebab aku sendiri, aku malas nak terserempak dgn org yg aku tak suke+benci+menyampah lah sgt2. Kenapa aku bersikap begini??? Entahlah, biar aku sendiri je yg tahu. Kadang bukan semua bende kite boleh share dgn org, nnt ade2 je yg ckp bukan2. Salah ke aku nak luahkan perasaan aku sendiri??? Kalau semua pon tak boleh, duduk jela rumah tak payah buat ape2 k, xpayah ade kawan pon! Salah ke ambil berat kat kawan??? Takkanlah aku sebagai kawan nak tengok jer kau buat salah??


Aku dh buat yg terbaik sebagai kawan kau, terpulanglah kalau kau anggap nasihat aku ni menyusahkan, dan dah tak nak kawan dgn aku. Up to you.


Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies