Hari Ini :D
Sunday, April 24, 2011 | 4:42 PM | 0 comments
ice cream! YUMMY!

Hari ini, aku tido sekejap je aku rase. Aku sungguh2 mengulangkaji kot. HAHA. Sbb tengahari tadi aku ade exam CTU101, GAHH!!!! Ape aku merepek mase aku jawab tadi pon aku tak sure. Harap2 ade je lah yg betul. :) Lepas je jawab exam tuh aku ingat kn nak chaww je dulu tapi aku tengok ramai jer yg belum keluar, so aku stay lah selama 2jam kat dalam bilik peperiksaan tuh. Bangge tol aku. ;) AHAH! Habis jer exam, aku pon melangkah keluar dengan harapan, tak payah la nak kene repeat CTU101 next sem, AMIN. :) Act, aku menyirap dengan org yg tak pergi exam dgn sebab yg tak munasabah, HUH! Boleh ke tak pergi exam sebab "OVERNIGHT KAT BANDAR MALAM SEBELUMNYA DAN TAK SEMPAT NAK BALIK KAMPUS"?? Sungguh tak munasabah. Repeat lahhh kau paper CTU101 sorang2 next sem weyyhhh! HUH! 

Lepas exam, aku, Erma dan Tasya pergi ke Pusat CTU sebab nak tengok carry mark, tapi betapa hampanya sebab carry mark utk class kitorang belum kuar lagi.. Ustaz..Ustaz, tolonglah keluarkan carry mark kitorang ni cepat sikit, tak sabar dah ni haa. Utk mengubat hati yg duka lara ni, kitorang pon pergi lahh beli aiskrim. HAHA! Mcm budak2 pulak yerr. Dah lame weyh tak makan aiskrim nii. HEEE! Teringat pulak mase zaman kecik2 dulu aku pernah merajuk ngan emak sampai aku lari keluar rumah pergi duduk kat taman sampai jiran aku kene pujuk aku, dia bawak aku pergi 7e beli aiskrim satu plastik. HAHA! Gembiranya!

Okayhh!! Dah panjang dah aku melalut ni, tak boleh berhenti nanti. :p Next time aku type lagi ok, itu pon kalau rajin. BYE!!!



| Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My AWESOME Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies